27.11.06

Den Definitive Forskel

Jeg har aldrig set en kvinde gøre det.
Det er kun mænd, der går med futuristiske headset til deres mobil.
I ved, dem der ligner et implantat fra en science fiction film fra 1980´erne. Mændene, der bærer disse er altid sådan nogle lidt lurvede typer med sved over det hele og som er totalt standby, online, on the edge, multitasking.

Jeg ved ikke helt, men...måske de bruger hovedsættet til at diktere deres oplevelser fra dagens indkøb så de senere kan blogge om dem under overskriften "MIT LIV R TEKNISK".

4 kommentarer:

Tris G sagde ...

i Randers er der en cerutrygende ældre dame, men en sådan ting i øret, så de findes altså. Nok mest i Randers. Heldigvis. :)

Anonym sagde ...

Cerutrygende og med headset?
For første gang overvejer jeg at tage et par dage på vandrehjem i Randers! Eller, Randerz, må det vist hellere være nu.

Tris G sagde ...

Jeg så hende ved rutebilstationen. Måske står hun der endnu. Ellers skal du nok bare følge lugten af cerut for at finde hende. ;)

Anonym sagde ...

Det er ikke for det, men min kone benytter sig faktisk af headset, men kun når hun kører bil.
Og det er nok den væsentligste forskel: For mænd er det blær, for kvinder er det praktisk.
I øvrigt ser det meget godt ud - til kvinder!

Jeg foreslår at vi stifter en bevægelse mod mænd med headset udenfor biler!